var _gaq = _gaq || []; _gaq.push(['_setAccount', 'UA-21560509-1']); _gaq.push(['_trackPageview']); (function() { var ga = document.createElement('script'); ga.type = 'text/javascript'; ga.async = true; ga.src = ('https:' == document.location.protocol ? 'https://ssl' : 'http://www') + '.google-analytics.com/ga.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(ga, s); })();

piątek, 14 stycznia 2011

Welcome to the SUCK!

"Usłyszałem jakby głos pośrodku czterech istot żyjących gdy mówi głosem jakby gromu i ujrzałem, oto koń trupio blady a imię siedzącego na nim śmierć i otchłań towarzyszyła

Dziesiątego listopada 1775 roku urodziłem się w leju po bombie. Moją matką była M16, a moim ojcem diabeł. Żyję – stanowię zagrożenie dla twojego życia. Jadam drut kolczasty, sikam napalmem, z trzystu metrów mogę odstrzelić pchle odwłok. Podróżuję po świecie – zabijam przeciwników Ameryki. Ważne są dla mnie: miłość matki, Chevrolet, baseball i szarlotka. Jestem z Piechoty... Jestem brudnym, wrednym, śmierdzącym, spoconym, pięknym, małym skurwysynem, który od 225 lat broni tego kraju.

Jestem z Piechoty Morskiej. Wyglądamy jak żołnierze, gadamy jak marynarze, ale jesteśmy od nich lepsi. Ukradliśmy orła lotnictwu, linę wojskom lądowym, kotwice flocie. Siódmego dnia, kiedy Bóg odpoczywał obsadziliśmy perymetr – tak się zaczęło. Wojownicy w dzień, kochankowie w nocy, pijacy z wyboru. To Piechota Morska – zawsze wierna."

Te słowa kończą miniserial HBO "Generation Kill", znany w Polsce jako "Czas Zabijania". Umieszczam je tu nie dla tego że jestem kolejnym zblazowanym dzieciakiem, który nocami ciśnie w Call of Duty, jara się wszystkim co "Made in USA" i używa słów których nie rozumie. Nie. Chcę żeby ten cytat był myślą przewodnią tego co będę tu umieszczał.
Oprócz pewnego wojskowego know-how, znajdziecie tu moje przemyślenia i opinie dotyczące aktualnych wydarzeń w sferze militarnej, komentarze i recenzje do wydanych publikacji w tej tematyce czy też opisy współczesnych konfliktów lub też jednostek specjalnych.
Jak sama nazwa bloga wskazuje będę starał się poruszać różne aspekty "sztuki wojennej", aby uzyskać wielowymiarowy obraz zagadnienia czy problemu.
Zapraszam, lub jak kto woli, Welcome To The SUCK.

2 komentarze:

  1. wtf!? Co jarał autor? Podaj numer dilera!

    OdpowiedzUsuń
  2. 52 year old Programmer Analyst I Leeland Hegarty, hailing from Longueuil enjoys watching movies like Class Act and Polo. Took a trip to Palmeral of Elche and drives a Ferrari 250 GT Series 1. znajdz tutaj

    OdpowiedzUsuń